قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلا فروش‌های مشهد در روز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد
سرخط خبرها

سفیر بلاروس: تمایل ویژه‌ای به همکاری‌های تجاری با ایران داریم| آماده‌ایم سطح مبادلات تجاری را ارتقا دهیم

  • کد خبر: ۱۰۷۷۰۹
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
سفیر بلاروس: تمایل ویژه‌ای به همکاری‌های تجاری با ایران داریم| آماده‌ایم سطح مبادلات تجاری را ارتقا دهیم
سفیر بلاروس در تهران با بیان اینکه بلاروس و ایران نقاط مشترک زیادی برای همکاری در اختیار دارند، گفت: امکانات و زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و توسعه همکاری‌های تجاری بین دو کشور دارای اهمیت ویژه‌ای برای بلاروس است.

به گزارش شهرآرانیوز، "دیمیتری کالتسوف"سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری بلاروس و هیات همراه با "علی‌رضا محمدی کرجی‌ران" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان دیدار و در مورد شرایط توسعه روابط تجاری دو کشور گفتگو کردند.

سفیر جمهوری بلاروس هدف از این دیدار را آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بندر شهید رجایی به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی کریدور شمال جنوب عنوان کرد.

کالتسوف در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر منطقه و شرق اروپا تصریح کرد: جمهوری بلاروس تمایل ویژه به همکاری‌های تجاری انواع کالا از طریق ایران که مبدا و یا مقصد آن‌ها بلاروس باشد، دارد و در این رابطه ظرفیت‌های بندر شهید رجایی و بندر امیرآباد را حائز اهمیت می‌داند.

وی در این رابطه با اشاره به همکاری‌های تجاری بلاروس با کشور‌های چین و هند گفت: بلاروس برای همکاری‌های تجاری انواع کالا‌های خود می‌تواند از ظرفیت بنادر و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

وی با بیان اینکه بلاروس و ایران نقاط مشترک زیادی برای همکاری در اختیار دارند، یادآور شد: امکانات و زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و توسعه همکاری‌های تجاری بین دو کشور دارای اهمیت ویژه‌ای برای بلاروس است.

کالتسوف خاطرنشان کرد: آماده‌ایم سطح مبادلات تجاری را ارتقا دهیم و زمینه حضور و سرمایه گذاری شرکت‌های ایرانی را در کشورمان فراهم کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح ظرفیت‌ها و مزیت‌های بندر شهید رجایی بیان کرد: ۸۰ درصد ترانزیت کشور از طریق بندر شهید رجایی انجام می‌گیرد و ۷۵ درصد کانتینر‌های ایران و ترانزیتی از این بندر تخلیه و بارگیری می‌شود.

علی‌رضا محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه بندر شهید رجایی تجربه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار TEU کانیتنر در کارنامه خود داشته است، افزود: سال گذشته حدود ۱،۷ میلیون TEU کانتینر از بندر شهید رجایی تخلیه و بارگیری شد.

وی از دیگر مزیت‌های بندر شهید رجایی اتصال این بندر به راه آهن عنوان کرد و ادامه داد: بیش از ۵۵ کیلومتر خط راه آهن در این بندر وجود دارد.

سفیر جمهوری بلاروس پس از این دیدار از بخش‌های مختلف بندری و کانتینری بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری و کانتینری ایران بازدید کرد.

در بازدید سفیر جمهوری بلاروس از بندر شهید رجایی، "دنیس زدوروف" رایزن ارشد سفارت حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->